Listopad 2016

21. 11. a 22. 11. 2016

22. listopadu 2016 v 18:15 | Bella.M |  Food
21. 11. 2016:

7:00- ovesná kaše s kokosovým mlékem, banán, chia semínka, datle, datlový sirup
9:00- jablko, kokos
12:30- marocký kuskus s bylinkovým tofu
15:30- jablečná tyčinka
18:00- čočka s kuskusem a kozím sýrem

Pití: voda
Pohyb: chůze

22. 11. 2016:

7:00- rýžová kaše Nominal s kokosovým mlékem, banán, lesní ovoce, chia semínka, kokos
9:00- bebe DR na měkko
12:30- špenátová polévka, salát s grilovanou zeleninou, vejcem a krutony(UGO)
16:00- jablko
18:30- těstoviny se špěnátem a kuřecím masem

Pití: voda, voda s citronem
Pohyb: chůze, Kayla Itsines bikini body workout(week 11/2)

Ahoj holky♥ Zatím se poslušně držím :) Jinak kdyby se někdo ptal, proč jsem nepřidala jídelníček z dvacátého, je tomu tak, že byla oslava, nenažrala jsem se nějak k prasknutí, ale bohužel jsem měla asi 4 jednohubky a pizzu, potom už jsem nic nejedla, celkem jsem byla najedené a i jsem cvičila :) takže alespoň tak. Včera jsem si ulovila v kauflandu super věci, třeba avokádo, nebo granátové jablko apod, takže za to jsem moc ráda :) někdy mají věci přímo pro mě :) Teďka jsem docvičila a chystám se na jídlo a do sprchy :) A jak to jde vám? :) Zítra mám volnější den, takže asi fitko nebo plavání? Uvidím na co se budu cítím, každpádně musím už jít zase běhat, dlouho jsem nebyla :) Hezký večer Pa♥
body, work, and fitness image

16. 11. - 19. 11. 2016

19. listopadu 2016 v 8:47 | Bella.M |  Food
16. 11. 2016:

9:00- kaki, humus, celozrnný chléb
12:00- brambory pečené v troubě, high fibre sausage reduced fat, , rajčata cherry, little gem salát
15:30- jablko s burákovým máslem
18:30- zapečené vepřové maso se zeleninou a brambory

Pití: voda
Pohyb: běh (5 km), chůze

17. 11. 2016:

8:00- celozrnný chléb, avokádo
10:00- banán
12:00- brambory, kuřecí maso pečené, rajčata cherry
15:00- hummus, 2 křehké plátky
18:00- lososová pomazánka, chleba, salát cesar s kuřecím masem
20:00- dezert ze zakysané smetany, banánu, kakaa a piškotů

Pití: voda, čaj
Pohyb: chůze, Kayla Itsines Bikini body workout (week 11/1)

18. 11. 2016:

7:00- chia kaše borůvková se syrovátkou, banán, kokos, skořice
9:00- raw tyčinka(kakao a kakaové boby)
12:30- hrášková polévka se šunkou, žitný chléb
15:30- mango, ananas a passion fruit(mučenka) smoothie
18:00- zeleninový salát s tuňákem, sýrem a francouzským dresingem

Pití: voda, čaj
Pohyb: chůze

19. 11. 2016:

8:30- chia kaše s borůvkami a syrovátkou, banán, skořice, kokos
10:30- banán
12:00- těstoviny s rajskou omáčkou.a hovězím masem
15:00- celozrnno-žitný chléb penam, lučina linie, šunka, jablko
19:00- zapečené avokádo se sýrem a šunkou, vařené vejce, cherry rajčata


Pití: voda, čaj
Pohyb: chůze

Ahoj holky, dneska píšu od mamky z počítače. Jela jsem k rodičům ve čtvrtek, protože mamka měla narozeniny. Takže jím co mi udělá popřípadě co jsem si přivezla s sebou a snažím se nejíst moc. Ve čtvrtek byla oslava, tam taky můžete vidět, že jsem snědla dezertík a bylo toho celkově víc. Dneska bude mamka dělat rajskou. Dám si jen tak střídmě, abych jí neurazila a chtěla bych dnes cvičit. Ráno jsem vstala v půl 8, že půjdu běhat a ono tam je opravdu ošklivo a prší, ale možná by mě to nemělo odradit :) zkusím se ještě nějak rozhoupat k tomu :) Jinak Kayla už je skoro za mnou, ale pořád nevím co nového si vybrat :( tak snad se brzy něco najde. :) dnes nebo zítra jedu domů :) tak se mějte a uživíjte volno :) Pa♥
girl, body, and fitness image

13. 11 - 15. 11. 2016

15. listopadu 2016 v 16:44 | Bella.M |  Food
13. 11. 2016:

9:00- ovesná kaše s banánem, kokosem, chia semínky, datlemi a skořicí
11:30- mandarinka
14:30- salát verde mixs lososem v čili omáčce, cherry rajčátka, plátek žitného chleba
18:00- fit den Penam večerní chléb, 95% šunka, hummus, paprika zelená, cherry rajčátka
18:30- mini kobliha s marmeládou

Pití: voda
Pohyb: chůze

14. 11. 2016:

9:00- penam fit den s hummusem, banán
12:00- reduced fat hihg sausage 2 ks, pečené brambory, cherry rajčátka, tahini, verde mix
15:00- mangové smoothie, jablko, 1 kostička čokolády
18:00- ořechový salát(Marks and spencer)

Pití: voda
Pohyb: chůze, Kayla Itsines Bikini body workout (week 10/1)

15. 11. 2016:

9:30- celozrnný chléb, hummus, mango
11:30- banán, datle sušené (4 ks)
13:30- polévka z pečených paprik, reduced fat hihg fibre sausage, pečené brambory, cherry rajčátka, tahini
16:00- beef Jerky (sušené hovězí maso) 12 g
18:30- ?

Pití: voda, citronová limonáda s granátovým jablkem
Pohyb: Plavání(45 minut), Kayla Itsines Bikini body workout(week 10/2)

Tak se zase ozývám. Jsem nějaká vyčerpaná, dnes jsem měla volno celý den, ráno jsem absolutně nevěděla, jak využít čas, ale nakonec jsem šla s kamarádkou do bazénu skoro kde bydlím, což je prima. Byly jsme chvilku ve vířivce ale plavali jsme 45 minut, neplavu nějak rychle, dala jsem asi 40 bazénů :D na mě je to výkon docela :D S přítelem to teď mám hodně těžké, nevím čím to je, ale chová se ke mě hrozně, ignoruje mě a je mu všechno jedno. Já se k němu přitom chovám fakt hezky, takže už netuším co se děje, ale nevydržím to dlouho :( vysiluje mě to, vidíme se opravdu málo a on místo toho, aby trávil čas se mnou jde na pivo a dá přednost kamarádovi, kterého vidí každý den, je s ním pomalu víc než se mnou už. Asi se budu muset sbalit a odejít a říct mu, ať si vybere. Tohle já dál nezvládnu už. Jsem psychicky na dně a to nepodporuje moje hubnutí ani nic, výkony jsou slabé, Kayla byla dneska tak náročná, že jsem prostě cvičila asi 45 minut, je to fakt síla ten poslední týden. :D mám bicáky jako prase, takže vypadám fakt divně :D sakra. Snad to za chvilku bude vidět i jinde než jen na rukou :D Včera mě jakýsi pán v práci pochválil, že prý jde vidět že chodím běhat. Tedy, že si to myslí, tak jsem mu říkala, že chodím a že cvičím. :) prý že mám namakaný nohy :D yeah :D super. :D to potěší, když nahoře jsem pořád jako balón :/ :D snad to půjde brzy dolů. Mám taky pořád hlad, to je hrůza. :( a jak to jde vám? :)
fashion, hair, and style image

Jídelníčky 9-12. 11. 2016

12. listopadu 2016 v 10:09 | Bella.M |  Food
9. 11. 2016:

9:00- smoothie(baby špenát, mango, banán, lesní ovoce)
11:00- dýňové smoothie , sušené hovězí maso(12 g)
13:00- červené fazole s rajčatovou omáčkou, žampiony, brokolice
16:00- jablko, burákové máslo
17:00- count on us chocolate muffin dezert
19:00- vývar

Pizí: voda
Pohyb: chůze, běh(5 km)

10.11. 2016:

9:00- smoothie(baby špenát, banán, mango
11:00- lentilky(20 g)
12:00- nudle s kuřecím masem a zeleninou
15:00- jablko, datle
18:00- uzené tofu, baby špenát, žitné těstoviny

Pití: voda
Pohyb: Kayla Itsines Bikiny body workout (week 9/3)

11. 11. 2016:

9:00- večerní chléb penam fit den, avokádo
12:00- uzené tofu se špenátem a žitné těstoviny
15:00- activia bílá, jablečná dřeň
18:00- kuřecí prsa se špenátem, pečená batata
19:00- malinové želé(MS)

Pití: voda
Pohyb: cardio a posilování(40 minut)

12. 11. 2016:

9:00- ovesná kaše s banánem, rýžovým sirupem, skořicí, datlemi, kokosem
11:30- raw tyčinka(burakové máslo)
15:00-batata s kuřecim masem
18:00- verde salát s tuňákem, rajčaty a jogurtovým dressingem, žitný chléb

Pití: voda
Pohyb: chůze
black and white, woman, and art artist image

7. 11. a 8. 11. 2016

8. listopadu 2016 v 12:25 | Bella.M |  Food
7. 11. 2016:

9:00- ovesná kaše se skořicí a rýžovým sirupem, mix ovoce(jahody, hroznové víno, pomeranč, jablko, meloun)
12:00- červené fazole s rajčaty a rýží natural
15:00- borůvky, mandarinka,hroznové víno
18:00- celozrnná bageta, gervais natur, 92% šunka, červená paprika, rajčata

Pití: voda
Pohyb: chůze, kardio a posilování (50 minut)

8. 11. 2016:

9:00- 0% řecký jogurt, granola, ovoce, 3 mini banány
10:30- hroznové víno
12:30- červené fazole, rajčatová omáčka, bylinky, brokolice, žampiony, basmati rýže
15:00- 0% řecký jogurt s ovocem(MS)
18:00- mix salátu( lollo, rukola, baby špenát, červené zelí, polníček), kuřecí kousky masa(piri piri), jogurtová zálivka, žampiony

Pití: voda
Pohyb: chůze, Kayla Itsines Bikini body workout (week 9/2)

Ahoj kočky, nechtěla jsem to psát, ale jsem vyčerpaná, denně chodím z práce do práce a umírám, do toho cvičit. Dneska mám volnější den, mám odpolední, jinak spím 5 hodin, abych mohla cvičit a vařit, už jsem si řekla DOST. Prostě mě napadá jedině omezit tu brigádu a dát si pár dní volna jako jsem to udělala dnes :) co byste udělaly vy? Já nevím co jiného. Kayla mi dala pěkně zabrat dneska. Normálně ji cvičím 30 minut, spíš 28 minut, každý cvik 2 minuty a dneska jsem ji cvičila 35 minut..hrůza. Už jsem umírala na ruce. Dohromady jsem udělala dneska u Kayly tak 100 kliků :D možná víc a to bych nikdy nedala bože :D to vám vůbec nepřijde jak je to oddělené a u každého je to jiný cvik :) :D uff. Tak dneska jsem si uvařila a něco zbyde i na zítra :) Tak se mějte krásně :) Pa♥
fitness and girl image

5. 11. a 6. 11. 2016

6. listopadu 2016 v 10:14 | Bella.M |  Food
5. 11. 2016:

9:00- ovesná kaše s banánem, skořicí, mandlemi a rýžovým sirupem
11:30- borůvky, hroznové víno
14:30- brambory s kuřecím masem a zeleninou
18:00- rýže natural pololoupaná, červené fazole s rajčatovou omáčkou, bylinky
20:30- sýrový pletenec MS

Pití: voda
Pohyb: chůze(celý den v práci)

6. 11. 2016:

9:00- ovesné vločky 2 pl., bílý jogurt, banán, hroznové víno
11:30- goji bar tyčinka dark chocolate
14:30- kuřecí maso se zeleninovym salátem, zelenina
18:00- čočkový salát s kozím sýrem
21:00- syrový pletenec MS

Pití: voda
Pohyb: chůze, Kayla Itsines Bikini body workout(week 9/1)

Ahoj kočky, nestíhám trošku psát, jinak jste se mě ptali kde pracuju, dělám v kanceláři sekretářku pro jednu formu, nechci zmiňovat a potom mám brigádu v obchodě s oblečením :) takže asi tak. Když jsem v práci tak sotva stíhám cvičit a jíst při tom zdravě. Povětšinou si ráno jídlo koupím v MS a jdu rovnou do práce, protože ho mám opravdu kousek od práce asi 250 m :D takže tak. Dneska jsem cvičila už asi v 8 a teď se chystám do práce :) Jinak budu asi psát jídelníčky po dvou víc mi to vyhovuje. Jídlo během dne doplním :) Tak se mějte, Pa♥
adidas, Calvin Klein, and body image

3. 11. a 4. 11. 2016

4. listopadu 2016 v 10:22 | Bella.M |  Food
3. 11. 2016:

7:00- bílý jogurt s banánem, kokosem, chia semínky a holandským kakaem
9:00- bebe na měkko, mandarinka
12:00- kuskus s rajčatovou omáčkou a kuřecím masem
15:30- 0% řecký jogurt s meruňkou a mučenkou(MS)
18:30- listový špěnát, vejce, kuřecí maso, cherry rajčátka a 1/2 plátku celozrnno-žitného chleba

Pití: voda
Pohyb: chůze, Kayla Itsines Bikini body workout(week 8/2)

Včera jsem neměla moc náladu ještě chodit na blog, jelikož jsem byla absolutně vyčerpaná ze vstávání v 5 hodin :( od rána už zařizuji co musím a cvičím a už jsem byla fakt vyčerpaná, takže abyste si nemysleli, že se flákám. Kaylu jsem v úterý nestihla odcvičit, protože kamarádka měla narozeniny a byla oslava, takže jsem snědla asi 2 chlebíčky navíc, jinak normální den, kdy jsem jedla zdravě a nic drastického. :)

4. 11. 2016:

9:30- smoothie z lesního ovoce, banánu, mandarinky, mango, kokos, chia semínka
12:30- špagety se sýrovou omáčkou a krevetami(count on us MS) (400 Kcal)
15:30- 2 knackebroty s hummusem, cherry rajčata
20:00- rýže natural pololoupana, rajčata krájená, červené fazole

Pití: ovocný čaj s citrónem a s medem, voda
Pohyb: chůze, Kayla Itsines Bikini Body workout (week 8/3)

S Kaylou jsem ve skluzu jak už jsem psala, takže cvičit dva dny po sobě bude mazec. Na běhání tento týden není tolik čas a stejně už asi začnu chodit do posilovny. Snažila jsem se, aby mě pohyb nic nestál dokud bude hezky, ale ve 3 stupních je docela hard běhat, takže uvidíme jak to dopadne :) přeci jen už je listopad a tak dlouho jsem snad ani minulý rok nechodila ven běhat :) Dnešek mám volnější z práce jdu už ve 4, takže budu mít volno alespoň půl dne před víkendem. Ten kuskus co jsem měla včera jsem jedla 2 dny :D fakt nestíhám vařit a dneska už asi nebude moc dobrý :D takže jsem si koupila včera v MS nějakou hotovou porci jídla, jestli tam chodíte tak víte co to je. Je to ta značka co vám počítá kalorie tedy (count on us) a ta moje porce bude mít přesně 400 Kcal, což na to, že tam máte sýrovou omáčku a špagety je fajn :) tak se tam na to podívejte. Docela mě to zaujalo, protože moc často jí nemají ke koupi :) lidem chutná. Jídlo během dne dopíši. PS: fotku mé snídaně máte na instagramu :) Pa♥
fitness, nike, and fit image

1. 11. 2016

1. listopadu 2016 v 19:39 | Bella.M |  Food
Jídlo:

6:45- celozrnno-žitný chleba 2 pl., 95% šunka, hummus, banán
12:30- filet z mořského vlka, brambory, zelenina
15:30- bebe dobré ráno na měkko
18:30- houska, 95% šunka, zelenina

Pití: voda
Pohyb: chůze

Ahoj holky, článek píši ráno, za chvilku mažu do práce, dneska jsem zaspala, protože je už 7:15 :D takže chvátám. Dneska asi nebude čas sedět u internetu, každopádně odpoledne jdu ještě na brigádu, takže domu přijdu někdy v 9 nebo v půl 10, pak budu cvičit a druhý den to samé :D hrůza ten čas, já bych potřebovala, aby den měl 36 hodin minimálně :D ale to nejde. Jídlo během dne dopíši :) Jinak jste hodně psali o to ať vyzkouším tu kopřivu. Já tomu zase až tolik nevěřím, ale zkusím to až další rok, u nás teď už kopřivy nejsou a když jsou tak přemrzlé. Mám mátu a meduňku, takže to použiji přes zimu do smoothie :)
body, bikini, and girl image